Måndag och ny vecka


Måndagkväll här i Hälsingland,  har placerat mig i soffan nu efter en uppfriskande kvällspromenad, bara 7 grader ute. Tänt lite ljus och gjort iordning fruktsallad, doftar apelsin i hela lägenheten nu. Väntar på att Idol ska börja. Får bli en tvmyskväll nu.

Idag har jag varit iväg och tränat, älskar verkligen att träna nu, det är så roligt att få träna på rehabs fräscha gym och att man fått ett träningsprogram som passar precis mig och min värk. Och att det ger resultat är ju ett stort plus! Mår toppenbra av att träna. Var hos pappa en sväng också innan jag åkte och träna. Tog en långpromenad med Freja i det soliga men väldigt blåsiga höstvädret. Tog lite höstbilder med, men än har inte den där vackra höstfärgerna börjat visa sig från sin bästa sida.

Hoppas ni alla får en toppenbra vecka!



Försökte även att publicera lite höstbilder från promenaden idag, men dom gick inte att ladda upp. Får göra det en annan dag istl då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0