Födelsedagsfika och VG

Tänk att jag fick tid över att klottra ner ett blogginlägg denna vecka. Har alldeles nyss kommit hem från Freddan och Nettan, varit där och firat Markus som fyllde 16 år igår, tänk vad åren går. Minns än den dagen då Markus föddes och man blev faster för första gången, eller den gången jag, mamma och pappa var barnvakt åt han för första gången och då han bara skulle vara i min famn, kom han till någon annans famn, grinade och skrek han som en stucken gris, han tog i för kund och fosterland så ansiktet blev alldeles rött :-) Ja jag säger de igen, tänk vad åren går...  Och det som är så konstigt är ju att en annan inte blir en dag äldre *ler* Har ialf fikat gott hembakat fikabröd och gudomligt god hemmagjord prinsesstårta, nu har man fikat så magen är full.

Slappar i soffan och slötittar på OS. Väntar på att alarm 112 ska börja på tv4 fakta. Sen efter det så får det bli sängen och läsa en stund innan man måste sova, så man är pigg och utvilad inför skoldagen imorgon. Och apropå skolan och min bloggrubrik, så fick jag tillbaks mitt första arbete idag och det fick jag betyg VG på och en bra bedömning. Är väldigt glad och stolt nu.

Hoppas ni alla haft en bra start på eran vecka och att ni får en fortsatt trevlig vecka. Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0