Normal temperatur

Äntligen har vi fått normal temperatur ute igen. I fredagsmorse då man vaknade var det fortf -22 grader, men jag bestämde mig endå att ta en tur ner på stan för att fördriva tiden med lite shopping. När jag åter var hemma hade graderna sjunkit till -12, härligt. Tog en promenad med Freja då, sen var det dags att städa lite och laga mat, pasta bolognese. På kvällen kom Lotta hit, vi drack vin och sjöng singstar och gick sedan ut på krogen. Vi hade jättekul. Träffade en massa människor som det var ett tag sedan man såg, alltid lika roligt!

Lördagen var väldigt lugn, graderna visade bara -5 så jag och Freja tog en långpromenad, sen trött som man var så slappade man i soffan resten av dagen och kvällen. Stupade i säng direkt efter Robinson och somnade direkt.

Idag vaknade man utvilad efter en skön sovmorgon. -3 grader ute. Åt frukost framför tv:n sen tog jag och Freja en långpromenad i det sköna vädret. Sen har jag fixat lite här hemma bara och nu landade jag här i soffan för lite söndagsmys med I en annan del av Köping och Johan Falk filmen.

Hoppas ni alla haft en mysig helg, där ni laddat batterierna för en ny vecka.








Vita tulpaner på mitt köksbord. Dom är ju så fina.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0