En doft av kanel

Godkväll på er. Torsdag och snart är helgen här, underbart. Idag vaknade jag utvilad strax före kl 8. Tog en morgonpromenad med Freja i det soliga och varma vädret. Frukosten smakade extra gott efter promenaden. Sen tog jag och bakade kanelbullar, bra att ha i frysen då man får främmande eller att ta med på utflykterna i sommar. Har även hunnit med och suttit ute i solen och läst en stund. Solen skiner fortfarande ute, så jag ska ta och gå ut och fånga dom sista solstrålarna för denna dag, ska man tro vädergubbarna på tv, så blir det sämre väder ihelgen. Lika bra att ta vara på solens strålar nu!

Ha en fortsatt trevlig kväll allihop.


Jag använder solhavre då jag bakar bullar, tycker att degen blir bättre då. Det använde även min mamma då hon bakade bullar. Prova, bullarna blir jättegoda. Och så är det ju bra för det är ju helt laktosfritt för dom som inte tål det och dessutom nyttigt och nyttiga bullar är väl kanon :-)



Kommentarer
Lotta

Åh vad gott med bullar :)



Men vad fint du gjort i bloggen! alldeles supermysig och fin! :) du får lära mig en gång till så kanske det fastnar lite haha.



Åh vad mysigt det låter med promenader och sitta ute i solen och läsa. Du skriver så mysigt och det är så roligt att läsa din blogg Maria! Man blir så glad :)



Hoppas du och Freja får en fortsatt trevlig helg! Ebba hälsar så gott.



Kram kram på er

2010-06-12 @ 12:46:33
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0