Välkommen härliga fredag

Då var sista dagen på praktiken klar. Fick sluta redan 13:30 idag, härligt då det är fredag. Fikade goda kladdkaksmuffins innan jag åkte hemåt. Och fick goa kramar av allihop plus en jättegullig teckning av söta E, kommer sakna dom så mycket. Ska åka och hälsa på dom någon dag.

Sen så har jag även städat, så nu doftar det ljuvligt gott här hemma. Härligt att ha en nystädad lägenhet inför helgen. Kvällens middag denna fredag fick bli tacos, och jag är nog inte ensam om att äta just denna middagsrätt denna fredag. Nu sitter jag i soffan, har alldeles nyss kommit in efter en uppfriskande kvällspromenad med Freja, där vi fick trippa på tå på vissa ställen pågrund av halkan. För det har nämligen snöat här i Hälsingland idag, dock ingen snö som ligger kvar på marken, utan blötsnö och nu på kvällen kom kallgrader och med den, halkan. Sitter nu och njuter av en värmande kopp med kaffe och har även tänt en massa ljus, väntar på att idol ska börja. Fredagsmyset kan börja från och med... NU!!  :-)

Önskar er alla en fin och mysig helg. Kram på er.


Fredag hos mig. Med idol, tända ljus, en kopp kaffe och en glad liten tax som tuggar på sitt kära tuggben.




Kommentarer
Anonym

Åh vad härligt det låter :) Du är så härlig och positiv Maria! Blev väldigt glad av detta inlägg. Så det har redan kommit flingor från skyn hos er. Mysigt men ja den stannar ju inte kvar. Här har der kommit ner till minusgrader på nätterna men inte mer än så ännu.



Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg och söndag! Nu äre dags för en kopp kaffe här :) Härligt med en lugn söndag!

2010-10-17 @ 11:12:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0