Lördagsmys hos mig

Godkväll. Lördagskvällen är här och med den soffläge och mys för min del. Har alldeles nyss kokat mig en kopp kaffe och gjort iordning en tallrik med äppelpaj som jag bakade idag och lite vaniljsås till. Har även tänt en massa ljus och ska nu kika på dansfeber och sedan filmen snabba cash. Lördagsmys hos mig helt enkelt!

Idag vaknade man vid 8 tiden men låg och drog mig ett tag, det är så härligt att göra det på helgerna tycker jag. Sen så har jag varit ute på en långpromenad med Freja och fixat lite här hemma. Har liksom inte gjort så mycket denna lördag, men det är skönt det också. Att bara ta dagen som den kommer. Hoppas ni alla haft en toppenbra lördag och att ni får en fortsatt trevlig kväll. Kram på er.




Kommentarer
Anonym

prova gärna igen att lägga in headern

skrivit lösen i mail rutan

hoppas de går

kram emma

www.enlitentax.blogg.se

2010-09-18 @ 23:45:18
Lotta

Härligt att bara ta dagen som den kommer :) Åh vad gott med äppelpaj!



Ska se om jag inte ka n ta lite kort på lägenheten så du får se :) Ah du ska det? Vi köpte en 32 tum Philips för 4 490 kr (platt), och den är bra. MEN så du vet, det är tydligen viktigt att det är 100 Hertz och inte 50 hertz (eller vad det heter) för bilden blir mycket bättre då. Bara så du vet ifall du kikar :)



Hihi tycker du? Vad roligt!! Jag måste in där och kika lite extra varje gång man är där och hälsar på ;) hehe. jag vet tyvärr inte vad köket hette men det var tydligen helt nytt och fanns bara på visning på IKEA. De får inte hem köket förrän i okt. Det är vitlaserat tror jag dem sa, det är vitt fast träådrorna syns. Verkar mysigt och jättefint! Har heller inte sett det så ska bli spännande att se när de sätter igång.



Åh vad roligt!! Det är alltid roligt med ett besök dit. Man blir som ett litet barn :D



Hoppas ni får en härlig söndag :) Idag är det valdag. Heja grön-rött!

2010-09-19 @ 10:12:13
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Elin Gabriella

Svar: vilken bra tajming då :) Dom är i alla fall superbra och hållbara.

Kram

2010-09-19 @ 19:59:48
URL: http://elingabriella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0