Simma lungt!

Godkväll allesammans. Då var det torsdagkväll igen då. Vad denna vecka gått fort. Idag jag varit på praktiken mellan 8-15, är ju där mån-fre mellan 8 15. Trivs kanonbra. Dom är ju bara för härliga. Är skönt att vara hemma redan vid 15:30 tiden, man hinner med så mycket mer. Kvällarna blir längre.

Kvällens middag blev pannkaka, något snabbt och enkelt. För kl 18 var det dags för och besöka badhallen. Simmade 30 min denna första gång, vill ej simma för mycket första gången, då det var ett tag sedan man befann sig i bassängen. Men vad härligt det var. Lite folk, varmt vatten, tända ljus och musik på. Nu sitter jag här i soffan, har tänt ljus och ska värma en kopp med vanilj te och fortsätta att kika på halv åtta hos mig och idol.

Ha en fortsatt trevlig torsdag allihop!


Kommentarer
Lotta

Åh vilken härlig Torsdag :) Smart att du tänkte på att inte simma för länge första gången! Mysigt med tända ljus där då :) Vilken stämning.



Idag jobbade jag och Josefin med vår rapport från 9-18 så jag lagade ingen mat idag. Skönt att ha kvällen fri och hinna mysa framför tvn en stund :)



Kul att du trivs Maria! Lycka till på praktiken imorn,sedan är det helg!



På lördag åker jag, mamma, syrran och mammas vännina till Ullared och jag är som ett litet barn :-) hihi!

2010-09-23 @ 21:31:01
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Jaha, hoppas det blir en alldeles fin begravning! Är det i Ovanåker? Vad mysigt att ni alla åker till stugan sen! Är det något, är det bara till att ringa.



Japp ska se om jag kan vara bra på att uppdatera :) Vi åker från Ödeborg mellan 03.30 och 4 haha! Jag vet inte om jag åkt så tidigt dit förut.



Hoppas ni får en trevlig fredag och helg. Ska tänka extra mycket på er idag! Och lägga en tanke till din sköna farfar :)



Ha en jättebra helg Maria! Kram på er

2010-09-24 @ 08:52:54
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0