Gröna sköna vår!

Godkväll. Då var denna påskhelg över, och åter till vardag igen. För min del är det påsklov eller ja självstudier denna vecka, för att sedan gå ut på praktik nästa vecka och 4 veckor framåt. Påsken har varit kanon, vilket väder det varrit, rena rama sommarvärmen. Man kan då verkligen inte klaga. Nästan så att det blivit för varmt att sitta i solen. Ute är gräsmattorna gröna och träden har slagit ut, har gått lite väl fort. Nu kommer man att bli besviken om det blir ett bakslag med kallare väder. Bara att hålla tummarna på att maj månad blir fin den med.

Igår var jag iväg och jobbade ett pass mellan 15:45-20:45, det var kul. Allt var sig likt fast jag inte varit där sedan november sist. Ska även iväg och jobba samma pass imorgonkväll, kul kul.

Idag har vi varit ute på en skogspromenad, så mysigt att gå där i skogen. Tyst och rofyllt, där kan man verkligen koppla av och bara vara. Lyssna på fågelkvitter och rensa huvudet från tankar, vilket var behövligt för mig idag. Nu ska jag ta och värma en kopp hallon te och sedan slappa i soffan, innan läggdags.

Hoppas ni alla haft en lika solig och varm påskhelg. Kram.






Kommentarer
Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Så mysigt med skogspromenad :) Tyvärr är det en gammal kruka som jag fått av mamma.. Men jag tyckte jag såg liknande på blomsterlandet! Lycka till :) Kramkram

2011-04-26 @ 20:51:58
URL: http://elingabriella.see


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0