Äntligen!

Godkväll på er. Ja äntligen kom det lite snö, igår föll det stora snöflingor. Så mysigt! Dock inte så mycket att det blev så vitt på backen, men det kom snö iallafall :-) Har spenderat min helg hos Fredrik. En riktig myshelg. Åt thai mat och hade fredagsmys med idol. På lördag kväll var jag ut och åt med väninnan Anna, på en rätt så nyöppnad italiensk restaurang, väldigt god mat. Igår vart det en slappar söndag. Det behövs ibland också. Idag kom jag hem till min lägenhet igen, då Fredrik åkte och jobba vid 13 tiden. Har tvättat, städat och julpyntar här hemma idag, mysigt! Tur snön kom så man fick lite julstämning. Bilder kommer senare, har ju sagt upp mitt bredband och hemtelefon, så nu har jag bara internet på mobilen. Mobilbloggar nu, och jag vet inte hur man lägger ut bilder från mobilen, inte vet jag hur man ansluter mobilen till datorn så man kan surfa heller, ska leta någon som kan hjälpa mig med det. Nu blir det soffmys med glögg och bra tvprogram. Hoppas ni alla haft en toppen helg. Kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0