Fredag

Godkväll. Då var det fredag och den underbara helgen väntar, härligt! Imorse då jag gick till pappa vid 6.30 tiden för att lämna Freja, möttes man av vindstilla väder. Man njöt av den friska, klara luften och fåglarna som kvittrade. Och ännu härligare var det att man kunde promenera i tunna tygskor. Fötterna har längtat efter detta!

Idag har vi haft en kort skoldag mellan 8-11:30, och efter skolan gick jag på stan en vända. Kändes bra att vara hemma redan 13:30 på en fredag dessutom. Har både hunnit med och storhandlat och städat. Nu sitter jag här i soffan, mätt efter kvällens middag som blev tacos. Ska se finalen i let`s dance och bara ta`t lungt. Är tomt hemma, Freja fick följa med pappa och Monica till stugan i helgen, men man saknar dem på engång då man är van att alltid ha en hund omkring sig. Min lilla goplutt, du förgyller mina dagar min älskade Freja ♥

Önskar er alla en trevlig helg. Kram.



Färska blommor fick följa med mig hem idag, då jag var och handlade.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0