Sol och värme!

Godkväll. Onsdag och solsken här idag, likaså igår. Värmen är tillbaks och det känns så härligt och idag är det även kvalmigt ute, känns nästan som åska i luften, dom sa på radion imorse att det fanns risk för åska så vi får väl se. Nu på eftermiddagen då jag hämtade Freja hos pappa och vi cyklade hemåt, så fick jag se gullviva och känna doften an hägg, en underbar känsla. Nu är sommaren här.

Idag fick jag faktiskt vara med på en lap galla fast det egentligen inte har något alls med hjärtintensivs avdelningen att göra så sa min snälla handledare att jag fick lov att vara med, det är en gall operation där man går in med laparoskopi i magen (små titthål) som har små kameror på sig, där man får se precis hur dom gör inne i magen på en skärm. Jätteintressant. Fick även tvätta av dom 2 stora gallstenarna som togs ut med gallblåsan och även få känna och titta på sjävla gallblåsan, ni tycker säkert att jag är knäpp som tyckte detta var superintressant, haha! 

Nu ska jag bara ta det lungt resten av denna kväll. Tröttheten kommer smygandes efter dessa 2 dagar då man stigit upp redan kl 5. Ska ta och sätta mig ute i solen med Freja som får strosa runt fritt. Sedan blir det lite tv-tittande innan läggdags. Väckarklockan ringer lika tidigt imorgonbitti med.




Min lilla going, ligger och sussar sött.. Skön sovstil :-)





Kommentarer
Lotta

Ja men det låter verkligen intressant då du verkligen är intresserad av detta :D Lika mycket som jag tycker siffror är intressanta haha! Där är vi väldigt olika du och jag - jag kan inget om kroppen och du gillar inte siffror ;)



Ja men vad duktig du är som tränar med boll och gummiband hemma! Och promenader, de är ju jättenyttigt :)



Just ja lägenheten, bra att du tjatar på mig haha! Måste verkligen göra det, jag borde skämmas.



Ja vi hade finväder fram till nu då det kom två åskknallar och örregn under ca 10 min sedan slutade det och en fin regnbåge kom och visade sig. Mysigt väder! Se om ni får lite åskknallar ni också imorn kanske?



Haha, tack detsamma. Freja ser ju bara ut att ha det FÖR GÖTT! hihi, lillfisan



Kram och ha en trevlig kväll :) Huamig vad tidigt du kliver upp Maria!

2011-05-11 @ 19:18:25
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0