Fredags feeling!

Godkväll på er. Fredag och det är helg, tjohoo! Har en såndär härlig fredags feeling i kroppen och ett stort plus på detta är att man är såå kär! Vad har ni för er denna fredag?

Idag har jag varit på stan med Fredrik, handlat lite. Köpte bla en ny julstjärna i papper på Rusta. Längtar så tills man får börja julpynta, mysigt! Då jag kom hem började jag med städningen, så nu doftar det ljuvligt gott här hemma. Just nu sitter jag vid köksbordet och dricker ett glas rödvin, köpte en flaska från nyhetshyllan. Väntar på att maten ska bli klar, kvällens middag blir bacon och ostgratinerad kycklingfile med färsk pasta till, magen kurrar rejält nu! Sen får det bli fredagsmys i soffan med tända ljus, lite glass och idol. Fredrik har kalas för sin yngsta son ikväll som fyllde 3 år igår. Men imorgon träffs vi igen, först ska jag jobba mellan 8-15 sen på kvällen följer jag med Fredrik och hans grabbar till hans föräldrar och äter smörgåstårta.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg! Kram på er.





Kommentarer
Lotta

Åhhh vad härligt det lät med fredagsfeeling :D Och vad goood maten lät. Muuums! Jag hoppas på ett recept ;)



Vad kul att du även denna vecka har fått hoppa in och jobba lite! Tummen upp för det :)



Fy vad roligt att du är så kär Maria, det är en underbar känsla :) Är så glad för er skull! Hoppas ni haft en superbra helg. Kram på er

2011-11-13 @ 22:35:44
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0