Måndagmorgon!

Godmorgon världen. Då var det måndag och ny vecka igen. Här vaknade man strax före kl 8 idag, till en klarblå himmel, med 3 plusgrader och lite frost ute. Möttes av frisk, klar höstluft på morgonpromenaden. Till och med att det var lite halt på vissa ställen på vägen.

Idag har jag inte något speciellt inplanerat, tänkte fixa lite här hemma bara. Sådant som man tänkt att man ska göra längen, men som aldrig blivit av. Ska även ta en längre promenad med Freja senare idag, då det blivit lite varmare, tänkte gå förbi pappa och Monica också och se hur det går för pappa som ska börja med tapetseringen av utbyggnanden på huset idag, kommer bli så fint (kommer säkert dyka upp bilder här på bloggen då det är klart) Verkar som att det är lugnt med jobb för min del denna vecka, tyvärr! Hade hoppats på att det skulle rulla på även denna vecka, men men. Nu ska jag njuta av en kopp nybryggt kaffe och sedan ta tag i denna måndag.

Hoppas ni alla haft en toppenbra helg, för det har iallafall jag haft :-)




En trött tax imorse :-) Lillgumman min.



Kommentarer
Elin Gabriella - Mops, chihuahua och en liten prins i magen

ÅH så gosigt, hihi.



Jo, jag visste inte vad jag skulle göra när han simmade ut. HAHA :) Men han är väldigt varm av sig och det var ju iaf 15 grader och sol. Han verkade inte frysa det minsta heller, knäppisen!



Hoppas ni får en mysig kväll! Kram

2011-10-17 @ 17:11:04
URL: http://elingabriella.se
Lotta

Meeeeeen vilket gulligt kort på en morgontrött Freja hihi :) Förstår dig Freja, haha!



Ha en mysig måndagkväll min vän! Kram, kram.

2011-10-17 @ 19:07:15
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0