Höstmys

Godkväll på er. Torsdag redan, oj vad denna vecka gått fort fast man varit ledig. Fick tyvärr inga jobbpass denna vecka, känns väldigt trist. Jag som gärna vill jobba. Bara hålla tummarna på att det vänder snart, ringde till resursen idag och frågade, så vi får väl se om dom hör av sig imorgon och att man får jobba nästa vecka istället.

Imorse på våran morgonpromenad möttes vi av tät dimma och kyligare grader. Det märks att hösten är här nu, mysigt! Har även varit iväg och simmat ikväll, så skönt att man börjat med den träningen igen. Varje torsdag mellan 18-20 är det vuxensim. Lugn musik spelas och ljus är tända, rogivande. Nu har jag tagit plats i soffan, tänd ljus och gjort iordning en kopp med grönt te (smak av citron och yoghurt) och skivat upp en kiwi. Kvällsfika hos mig.

Imorgon ska jag städa och även ha det första mötet med min jobbcoah. På kvällen blir det fredagsmys med min pojkvän ♥ På lördag blir det en långpromenad, åka till mammas grav och plantera ljung och på kvällen blir det middag hos pappa och Monica. Jonte kommer hem ihelgen, så vi ska ses och äta en god middag. Och söndag då får vi besök av Anna, hon kommer hit på en fika. En riktigt mysig helg med andra ord.




Kommentarer
Sofie

Vad mysigt det lät att simma till rogivande musik och tända ljus! Kan tänka mig att det är avkopplande samtidigt som man får sträcka ut på muskler och leder.



Önskar dig en härlig söndag!

Kram!

2011-09-11 @ 14:30:50
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0