Onsdag

God förmiddag på er. Här är det grått och små regnskurar till och från idag, men temperaturen är rätt så behaglig med sina 15 plusgrader. Hösten är här!

Igår var jag iväg och tränade och senare på kvällen blev det en långpromenad med Helene och Lotta i duggregnet, rätt så mysigt faktiskt trots regnet. Härligt att få komma in i värmen sen, sätta sig i soffan under filten och titta på idol, med tända ljus och en kopp te.

Har än så länge hunnit med en morgonpromenix, där vi hamnade mitt i skoljoggen, haha. Sen ätit frukost och plockat lite här hemma. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och läsa lite bloggar, mysa inomhus denna dag då vindarna tar i utanför vårt fönster. Vid 15 tiden är det dags och bege sig mot jobbet. Ett kvällspass på ett nytt äldreboende, ska bli spännande.

Kram på er.



En bild från förra hösten, hos Anders och Anna. Från deras köksfönster.



Kommentarer
Lotta

Jättefin höstbild du tagit hos Anders och Anna förra året! Så mysigt att hösten är här.



Hur gick arbetsdagen igår? :)



Idag och resten av veckan blir det mycket pluggande här, mysigt!



Hoppas ni har en jättebra torsdag! Vad ska ni göra i helgen?



Kram, kram och Simon och Ebba hälsar så gott :)

2011-09-15 @ 10:36:58
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Haha ja, en riktigt bra liten vakthund är hon ;)



låter som en väldigt bra torsdag hihi! Härligt med en simtur på kvällen :) Ikväll blir det ett corepass för min del, ska strax ringa och boka in mig. Skönt att få rör på sig!



Haha nemen Maria, det är jättebra att du avreagerar dig och får ut de du tycker och känner. Vill du prata så finns jag över telefonen :) Åh det lät lite omständigt att alltid behöva ringa varje torsdag.. Men hoppas, hoppas du får mer jobb! du är ju verkligen en bra tillgång för äldreboendet eftersom du är så duktig på att jobba och kan mycket.



Okej, men det lät som en riktigt bra och lugn helg :) Mysig helg nu när hösten är här! Imorgon ska vi plugga, kika på en lägenhet här i stan, och städa. På kvällen blir det tvmys och maten har jag inte kommit på än. På lördag och söndag blir det också massa plugg och är det fint väder blir det härliga promenader m.m. :) Har inget mer inplanerat så tar tiden som den kommer hihi.



Kram finfina vän, hoppas ni får en riktigt trevlig torsdag! :)

2011-09-15 @ 14:46:50
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0