Den tredje



Godkväll på er. Har nu landat i soffan, tänt ljus, ätit lite fil och kikar på trädgårdsdrömmar på tv 4. Älsklingen är på övning med brandkåren ikväll, men kommer snart hem. Helgen har varit lugn och mysig. På fredag jobbade jag till halv 5. Sen blev det fredagsmys med godis och let's Dance. På lördag blev det sovmorgon, skönt. Sen städade jag och tog en promenad. Gårdagen bjöd på solsken och behagliga grader. Tog en långpromenad, drack kaffe på bron i solen, krattade gården och sedan grillade vi fläskfilé som åts med potatisgratäng och god sallad. Och idag krattade jag klart gården, medans Fredrik <3 var på jobbet. På bilden ser ni min tredje tatuering, som jag var iväg och gjorde ikväll. Den sitter på vänster sida av magen. Är supernöjd! Nu ska jag lugna mig ett tag och sen göra den sista tatueringen på höger ankel. Vad det blir det jag inte ännu, ska klura på det :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0