Sensommar värme

Godkväll. Vilken underbar ledig dag det varit, med solsken och värme. En riktigt fin sensommardag. Var till tandläkaren vid 10 imorse och efter det tog jag en cykeltur till mammas grav och planterade nya fina blommor. Ett perfekt väder att cykla i. Väl hemma igen, satte jag mig ute och njöt av det fina vädret.
 
Vid 17 tiden åkte jag, Fredrik och grabbarna till hans mormor och morfar på kalas. Fikade ute i solskenet. Sen så har man lagat mat, gjorde en god kyckling gratäng ikväll, tvättat 2 maskiner, renbäddat i sängen, städat och myst med Fredrik innan han åkte mot jobbet vid 21:30. Nu ska jag ta den där efterlängtade duschen och krypa ner i den renbäddade sängen och läsa. Bara älsklingen som fattas <3
 
Imorgon börjar jag inte förräns 15:30, så jag hoppas på fin väder även imorgon :-) Bjuder på en bild ifrån vårat kök. Nya fina handtag :-)
 
Godnatt på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0