Fantastisk vinterdag!

Godkväll. Vilket väder det bjudits på denna söndagen. Strålande solsken, -1 grad och takdropp. UNDERBART! Hann med en promenad innan det var dags och bege sig mot jobbet. Njöt av varje sekund av den härliga solskens promenaden. Möttes av många människor som tycktes njuta lika mycket som jag av det fantastiska vintervädret. Nu hoppas vi på många sånna här vackra, fina vinterdagar framöver.

Har haft en toppen mysig och bra helg. Jobbat fre-lör-sön och även myst med Fredrik ♥ Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova. Upp i skaplig tid imorgon, har lite ärenden och uträtta plus att jag ska ut och övningsköra :-)

Godnatt på er!


Dessa fina turkosa ljuslyktor köpte jag på ica för 14 kr st. Nöjd! Fanns även i fler färger, men fastnade för denna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0