Kafé besök och promenad

Godkväll på er. Torsdag kväll och imorgon är den underbara helgen här, myspys! Idag började man dagen med god frukost och en kopp kaffe, innan jag pyllsade på mig med kläder och mötte upp Jenny och lilla Max (som idag fyller 1 år) för en promenad, medans älsklingen låg kvar i den varma sängen och sov. Det var skönt med en promenad, trots -10 grader. Väl hemma igen smakade det gott med en till värmande kopp kaffe.
Vid 15:30 tiden mötte jag upp Anna för en fika på kafé rost & deli, avnjöt en god foccacia med mozzarella och salami. Gott! Nu har jag landat i soffan, under filten. Ska kika på tv:n och bara ta't lugnt resten av denna kväll. Elda lite innan man kryper ner i sängen.


Kommentarer
Lotta

Vad härligt det är med helg :) Har din varit bra? Nu har jag och Ebba åkt tillbaka till Trollhättan igen (jag jobbade igår kväll).



Hihi ja tänk när du får åka till besiktningen med din bil :D Det är en jättehärlig känsla när den går igenom och man vet att inte inte finns några farliga fel! Vad duktig du är som är ute ch övningsskör mycket, det är A och O. Hoppas allt är jättebra med er :) Vi saknar er, kram kram

2012-02-19 @ 12:56:41
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0