Promenad, bullbak och övningskörning

Godkväll på er. Ja denna rubrik kan sammanfatta min dag! Sov till kl 8:10, drog mig ett tag innan man masade sig upp ur den sköna, varma sängen. Åt frukost och ringde sedan till pappa, då vi bestämt att han skulle följa med mig ut och övningsköra idag. Och det gick hur bra som helst, kul och köra bil. Visst, man är inget proffs ännu, men det tar sig! Har planer på att ta en intensivkurs i maj, så har man sitt efterlängtade körkort till sommaren. Gäller och köra och plugga som en tok nu, så ska man väl klara det?! Med stöttning av en underbar pojkvän, familj och vänner så går det jättebra :-)

Då jag kom hem drog jag igång med och baka kanelbullar och poppade musik på hög volym. Nu doftar det kanelbullar och doftljus här hemma. Har även hunnit med en promenad på kvällskvisten, sen blev det soffhäng och nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Spela wordfeud först (lite beroendeframkallande de där, haha)

Godnatt allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0