Vinterpromenad


God eftermiddag! Här bjuds det på solsken och -3 grader idag. Perfekt väder för en promenad, och så blev det. Tog detta foto då vi gick längst forsen, så vackert! Tur man har en bra kamera på mobilen också. Har även hunnit med och träna idag, härligt! Nu sitter jag här med en apelsin och en kopp kaffe, har precis duschat. Vid 16 tiden är det dags och besöka Klara och Martin och deras gulliga dotter Wilma, som föddes i december. Har inte haft tid innan och hälsat på, antingen har jag jobbat, dom har varit sjuk och även jag blev förkyld. Men nu så, ska jag äntligen få snusa på bebis, myspys! Sen efter besöket där går jag till Fredrik <3


Kommentarer
Jenny

Men gud snusa åt mig med! Vad gulligt med en liten bebis! Själv shoppar man paket till 1 års dagen! Kanske du har en egen liten snart ;-)



Kram kram

2012-01-11 @ 16:43:23
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Lotta

Tack detsamma Maria! Nemen fy vad roligt. Låter som din grej :) Hört många som älskar Zumba. Är det första gången ni provar? Det är så underbart att träna :)



Hoppas ni har en toppendag fina vän! Kram

2012-01-12 @ 15:37:41
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0