Husägare!

Jaa nu har vi flyttat till vårt hus som vi köpt tillsammans, tänk att man blivit husägare :-) Känns så bra! I fredags flyttade vi och har redan kommit iordning, skönt att komma iordning på engång. Trivs så bra.

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering här på bloggen, men det har varit mycket nu med flytt, körkort och jobb. Men nu så ska det bli ändring på det. Tänkte att jag ska visa lite bilder från huset framöver här på bloggen.

Idag har det varti kanonväder här, premiär med och gå ute i bara t-shirt. Älskar detta väder, sol och värme gör att man blir så pigg och glad! Har fixat lite här hemma idag, tvättat och hängt ut tvätten på torkvindan (lyx) bakat blåbärspaj och sedan tog jag en 1 tims kvällspromenad i solskenet. Nu sitter jag i sängen, nyduschad och lyssnar på NRJ. Fredrik jobbar kväll denna vecka, längtar tills han kommer hem så man får kramas lite ;-) Ska kika runt lite på nätet, innan det är dags och säga godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0