Körkortsfrågor, jag spyyyr!

Fy och bläää för dessa körkortsfrågor. Jag blir galen! Köra bil är inga problem alls, men teorin är svår. Varför ska den vara så himla svår. Har suttit i eftermiddag, men tillsist fick jag nog och tog en rask promenad på 6 km istället. Ljummen luft ute, och solen letar sig fram. Dessa kvällar hade man velat haft fler av i sommar. Ljumma, fina kvällar. Men nu blickar vi framåt åt en mysig, fin höst istället.
 
Måndag imorgon igen och ännu en fullbokad vecka. Nice! Imorgon drar jag iväg på loppis runda med svärmor och Fredriks mormor, ska bli kul. På tisdag åker jag och en arbetskamrat till Gävle och shoppar lite, och på kvällen är det ju dags för cirkelgym igen. Onsdag ska jag och Fredrik ner till Bollnäs, jag ska fixa nytt pass och så ska vi kika lite på Rusta och dollar. Torsdag och fredag är det jobb igen :-)
 
Nu ska jag ta och äta en banan och blänga lite vatten. Sen åker dammsugaren fram. Dags och städa med nrj på hög volym!
 
 

Min kvällspromenad.
 

Fyllt på pocketförrådet till hösten. Fyndade denna bok på ica för 39 kr. Någon som läst den?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0